i'm in love...

Daisypath Anniversary tickers

our beloved son....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, April 3, 2013

~ku biar kalam berbicara~

Keluh kesahnya merisaukan aku. Masalah apa yang merunsingkan minda dan hatinya? Makan pun seolah tiada selera. Bukan aku tidak tahu perangainya, sikapnya. Tapi kali ini aku lihat ia sangat berat sekali.

Ingin aku mendengar luahan hatinya tapi dia menjangka aku akan emosi. Biarlah dia dalam kondisinya, pasti dia akan bercerita bila tiba saatnya nanti. Tiada lain yang mampu aku lakukan, hanya doa kepada Allah. Di jauh sudut hatiku sebenarnya aku sangat sedih melihat sikapnya sebegitu. 

Ya Allah, andai apa yang Engkau berikan kepadanya adalah satu teguran kerana Engkau merindui dirinya, sentuhlah hatinya sedalamnya sehingga dia merasa rindu dengan segala kasih sayangMu. Ya Allah, kami hanya hamba yang lemah, kurniakan kami rasa cinta dan kasih pada segala yang engkau berikan. Jadikan kami mujahid mu yang terus kekal dengan niat yang betul. Kami redha atas ujianMu tapi jangan biarkan kami hanyut dalam kesedihan dan putus asa. 

No comments:

Post a Comment