i'm in love...

Daisypath Anniversary tickers

our beloved son....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, January 3, 2013

hari ketiga 2013

Salam sejahtera semua bloggers dan pembaca blog.

~Hari kedua bekerja bertambah beban di bahu. Sepanjang bercuti aku gembira kerana dapat berkhidmat untuk suami tercinta. Memasak dan mengemas rumah sangat menyeronokkan. Tapi mula saja langkah ku kembali ke alam pekerjaan, aku hilang momentum dan emosi untuk suami,anak, dan diri. Ingin sekali melepaskan kerja yang ada, tapi desakan ekonomi amat memerlukan aku untuk terus membantu suami. Semoga Allah permudahkan urusanku siang dan malam.

~Hari ini aku sempat ke pasar membeli barang keperluan. En.suami ingin nak makan sup tulang. Akan aku usahakan membuat supaya kasih sayang yang aku alirkan dalam hasil tangan ku takkan putus.
InsyaAllah aku akan memasak dan mengatur masa aku dengan lebih baik. Ya Allah, bantu hambamu menjadi lebih baik setiap hari .

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment