i'm in love...

Daisypath Anniversary tickers

our beloved son....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, December 20, 2012

19122009-19122012~tigatahunbersama~

Salam buat semua bloggers. Semalam merupakan ulangtahun ketiga pernikahan ku. 3 tahun bersama halal sebagai suami isteri, banyak perkara duka dan suka dikongsikan. Kasih dan sayang semakin hari semakin bercambah. Walau kadang aku jarang mengungkapkan tapi jauh di sudut hatiku, hanya Alah yang tahu betapa aku bersyukur dengan kurniaan yang diberikan.

Ujian kerap datang dalam perhubungan. Puas aku mencari di mana silapnya, salahnya dalam perhubungan ini, tapi aku sering terlupa ujian datang tanda Allah sayang.

Allah sangat sayang aku sehingga aku diuji dengan pelbagai dugaan. Aku tidak mahu memohon dijauhlan ujian, cuma ku pohon agar aku punya kekuatan dan keredhaan dalam setiap langkah yang aku ada. Terkadang kita lupa bahawa manusia hanya manusia yang tidak akan mampu melawan kuasa illahi.

Semoga di tahun ketiga ini, kekasihku, suamiku, imamku, ayah kepada anak2ku,(MUHAMMAD KHAWAR HEZAZY BIN UTHMAN) akan menjadi lebih takwa dan lebih cinta akan Allah dan rasulnya supaya cinta kami tidak pernah pudar oleh cinta dunia. Semoga tautan hati ini akan kekal hingga akhir hayat dan bersambung di syurga kelak.

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment