i'm in love...

Daisypath Anniversary tickers

our beloved son....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, February 6, 2013

~ Hati yang paling dalam ~

Tiada apa yang mampu aku berikan
Andai jalan itu mampu buat engkau bahagia, teruskanlah
Kerna jauh di sudut hatiku ingin melihat dan merasa kebahagiaan yang dicari

Andai jalan itu jalan ke syurgaNya
Kenapa perlu aku menangis
Padahal keindahan tak terjangkau sudah Dia sediakan
Tiada bandingnya cinta Allah buat hamba

Bukan aku menolak kenyataan itu
Cuma hati rasa sakit dan pilu
Resahnya,gelisahnya, sugulnya aku yang memandang
Menitis air mataku melihat dia begitu

Allah kasih, Allah sayang
Allah pilih hamba yang terbaik
Bukan untuk bersenang lenang
Tapi untuk merasa manisnya iman
Dengan ujian dan cabaran yang tak pernah kurang

Ku titipkan dalam hati
Aku punya kekurangan
Manakan mampu kurniakan keindahan dan kebahagiaan
Andai itu limpahkan cahaya kehidupan untuknya
Apa dayaku untuk tenggelam dalam kesedihan

Doa ku buatnya tak pernah lekang
Kerna aku masih punya rasa kasih dan sayang

¤Moga Allah sentiasa kurniakan rahmat dan redha dalam kehidupan kami seharian¤

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment